Σκέπτομαι-Επιλέγω-Δημιουργώ


 ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

ΜΕ ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ


"σκεπτομαι-επιλεγω-δημιουργω " art project 40 ημερων


Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 08 των Εικαστικών μαθημάτων 
που διδάσκουν 
 στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 
συμμετέχουν 
ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ 
στη δράση με τίτλο

"σκεπτομαι-επιλεγω-δημιουργω " art project 40 ημερων

από 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ εως 30 ΜΑΪΟΥ

Το project αφορά στην ανάρτηση  των εικαστικών έργων των μαθητών μας
και είναι 6η ενότητα της σειράς των

 art projectς: Η Τέχνη στη Σχολική Αίθουσα




Τα έργα των μαθητών μας είναι: 

ζωγραφισμένα έργα σε χαρτί ή σε καμβά

γλυπτά σε οποιοδήποτε υλικό, 

κατασκευές, 

εικαστικές δράσεις (καταγεγραμμένες ως βίντεο ή ως φωτογραφίες) 

ή ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες




     ►    Ο σκοπός του project είναι η ενεργή συμμετοχή 

κάθε μαθητή σε ένα διάλογο για την Τέχνη 

με πιο απλά λόγια θέλουμε
 Μέσω του ιστότοπου να παρουσιαστεί η δημιουργικότητα των μαθητών κατά την ώρα των Εικαστικών, να προβληθεί το μαθητικό εικαστικό έργο, είτε αυτό είναι ομαδικό είτε αυτό είναι ατομικό, και να φανεί ότι η εικαστική δημιουργία είναι ένα εργαλείο 

α. ανάπτυξης της αντίληψης του μαθητή

β. ανάπτυξης της ικανότητάς του να παίρνει αποφάσεις (ο μαθητής επιλέγει μεταξύ πιθανών λύσεων για κάθε εικαστικό ζητούμενο-άσκηση), 

γ.  ανάπτυξης της κριτικής σκέψης του μέσω αυθεντικών καταστάσεων (κάθε εικαστικό ζητούμενο-άσκηση εκκινεί από πράγματα και γεγονότα της πραγματικής ζωής και καλεί στην αναγωγής του σε εικόνα).



                                           ►    Οι στόχοι του project είναι:

  • Να δημιουργηθεί εικονικός διάλογος μεταξύ των μαθητών διαφορετικών ηλικιών, διαφορετικών σχολείων και διαφορετικών Νομών
  •  Να ενισχυθεί ο μαθητής στον προσδιορισμό της θέσης του μέσα από το δημιουργικό του έργο, στη μαθητική κοινότητα
  • Να εμπλακεί ενεργά ο μαθητής στην Τέχνη πέρα από τα στενά όρια του μαθήματοςεπικοινωνώντας το έργο του με τον κόσμο
  • Να γίνει το μαθητικό έργο Τέχνης μέσο ανταλλαγής ιδεών 
  • Να διευρυνθεί η αντίληψη του μαθητή για τους τρόπους επικοινωνίας μέσα από το διαδίκτυο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου